fredag 8 november 2013

Dear journal....? Nah!

I det förra inlägget nämnde jag en awesome person, Katten. Katarina! Well, hon är badass så ni vet!
Vi hade en blogg en gång i tiden, i typ...... två dagar! VI VAR SUPER KÄNDA - eller så inte..
Nej men vi är störda tillsammans, vi gör allt tillsammans...

Vi är arga, glada, ledsna, förbannade och hyperaktiva när vi är med varandra. Vi ser på två sekunder att den andra mår dåligt eller om denne ser en snygg person, även om nu Katarina har partner så ser hon oftast på mig är jag tittar på bilder på någon jag gillar, eller någon jag finner attraktiv, vilket kan vara lite... Diiiistrubing, men ja!
Man kan säga att vi är som soulmates... WAIT STOPP ETT TAG! Alltså, få inga fel idéer om oss, vi är bara jävligt - oopps svordom - bra kompisar som är i ungefär samma längd, hon fyller år ett år och en dag innan mig och vi vet typ allt om varandra. Så ja, hon har alltid funnits där för mig de senaste tre åren... blir det tre år om vi träffades i början på gymnasiet?
Tänkte mer eller mindre säga att hon är "boven" i dramat som fick mig att dricka Coca-cola! Men hon är ball, cool liksom... så där chill som en Katt ska vara.

Oh dear heaven, detta låter som en kärleksförklaring. Ahahah, lol nej... No homo from my side, sorry girls! Inget fel med det dock, men ja. Skall spendera fredagen, oh - jag menar idag, då klockan är efter 00.00 - med denna mystiska människa. Vi skall nörda Glee, för vi inte har något bättre liv!

Nu är det sängdax för min del.

Peace out
J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar