lördag 16 november 2013

I know you want it!

Har egentligen haft en super dålig låt på dagen idag, "Blurred lines", egentligen började jag nynna på den igår. Men ja... Så vad spelar det för roll?
När jag vaknade idag så märkte jag att mitt paket som satt fast i Tyskland helt plötsligt var i Sverige för utlämning, WHAT?! Gick det så fort?
Så ja, idag fick jag mitt paket jag väntat på allt för länge nu! Egentligen bara 4/5 veckor, men nu är det här hemma.

De som känner mig vet att jag är en cosplay-fantast älskar att ha cosplay på mig och ha fotografering med det, gå på konvent och så där. Men på Peppcon så fastnade jag lite mer för något annat, klänningar, tyll, långa peruker och sånt.. Ja, Lolita stuff. Whoopwhoop, så nu kommer den delen i mitt liv jag aldrig trodde skulle hända, att jag började använda klänning, även om det kommer vara mer på konvent och meetups och sådant. Det är underbart! Snyggt och holyshiet, jag vet inte alls. Dock så är jag väl inte idealet i person som en i klänning och så där söt och ni vet sånt där...


Men är det här det nya jaget?
Lolita istället för cosplay?
Ge upp cosplay delen och övergå till....? Nej, eller ja... kanske!?
Båda kostar pengar och jag gillar båda delarna, men jag är en fattig student och vet inte alls vars jag ska ta vägen. Nej, jag får variera mig mellan de båda, jag kan inte ge upp cosplay ~

Menmen, det jag fick idag är ifrån Fanplusfriend! Fantastisk sida, kvalitén är underbar och jag känner mig sjukt söt. Ja bilderna är inte de bästa, en detaljbild högre upp och en sämre helkroppsbild, tyvärr. Men jag har framtida planer på att ha en fotografering så man får en bättre blick på hela outfiten!

Det som kom i paktetet och är nytt var:
Blusen + rosett(som ej är med på bilden)
Klänningen
Underkjolen

Mini hatten

Peruken köpte jag på ebay för några veckor sedan och fick den i torsdags! Vilken tajming allting hade, men ja. Mer en så hade jag nog inte att skriva!

Peace out
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar